Звернення до покупця, гарантії від магазину

Шановний покупець!


Згідно до Держстандарту (ДСТУ) 26167:2009

Гарантійний строк на все взуття складає 30 діб з моменту його придбання або з початку відповідного покупці сезону.

  • Зимового    - з 15 листопада по 15 березня.
  • Весінньо-осіннього  - 3 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада
  • Літнього - з 15 травня по 15 вересня

Повернення придбаних в інтернет-магазині «Лямо» товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".


Для того, щоб взуття слугувало Вам довше та приносило задоволення, дотримуйтесь простих правил:

  1. Купуючи взуття, звертайте особливу увагу на відповідність розміру, повноти та особливості ступні. Стопа не повинна бути затуснута, інакше можуть з`явитися  деформації взуття, розрив швів, поява тріщин та заломів.
  2. При підборі та носінні взуття зверніть увагу на її призначення та відповідність сезону (літній, зимовий, весняно-осінній). Взуття із шкіряним або тканинним верхом може промокатиь в дощову погоду, що не є причиной для звернення з претензією. Модельне взуття не призначене для носіння кажен день, як повсякденне. Форма и висота каблука повинні відповідати комплекції споживача.
  3. Для збереження товарного вигляду і споживчих властивостей Вашого взуття необхідно:

·        Одягати та знімати взуття тільки після розшнуровування або в розстебнутому вигляді, не наступаючи на задник. Використовуйте ріжки для взуття, це допоможе уникнути розриву швів та збереже форму взуття. Не перетягуйте шнурки на голеностопному суглобі щоб уникнути розривів шкіри та кріплень.

·        Пісок та бруд видаляйте вологою м`якою тканиною або щіткою, повільно, не прикладаючи зусиль. Після чищення висушіть взуття і обробіть кремом; Просушуйте взуття при кімнатній температурі, без використання нагрівальних, опалювальних пристроїв, штучних джерел тепла, уникаючи прямих сонячних променів. Для сушки взуття використовуйте внутрішні вставки-каркаси для збереження форми, а при їх відсутності - звичайний газетний папір;

·        Обережно поводьтесь з декоративною фурнітурою на взутті. Забороняється будь-яке прання взуття, не передбачене виробником;

·        Для того, щоб взуття менше пропускало вологу та не втрачало форму, використовуйте якісні спеціальні засоби по догляду за взуттям (крем, апретура, поліроль і т.д.), особливо в дощову погоду і сніг, уникайте попадання на взуття їдкиї речовин;

 

Гарантійний термін визначається виробником відповідно до Законодавства України. Пред`являючи претензію по якості взуття необхідно врахувати:

  • Без чеку магазина, де взуття було придбане, претензії не приймаються;
  • Взуття уцінене (некондиція), таке, що самостійно ремонтувалося, гарантії та поверненню не підлягає.
  • На набійки, устілки, декоративну фурнітуру гарантія не надається;
  • Механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації, не можуть служити підставою для пред`явлення претензій;
  • Дрібні дефекти (відклеювання підошви, крокуля і т.д.), що не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту; взуття повинне бути чистим та сухим;
  • Зміна тону кольору шкіри і фарбування підкладки під впливом поту та вологи не є дефектом виробничого характеру, який підлягає усуненню;
  • По дефектам, які виникли в результаті недотримання правил експлуатації і догляду за взуттям, претензії задоволенню не підлягають.

Покупець має право повернути або обміняти взуття належної якості протягом 14 днів, якщо взуття не було в експлуатації, збережений її товарний вигляд, фабрична упаковка, при наявності товарного або касового чека, виданого покупцеві разом з товаром.